Aktualności

Rzeźbimy pośladki :)

3 ćwiczenia, które pozwolą Ci wyrzeźbić pośladki 🍑
1⃣ Hip Thrust, czyli unoszenie bioder ze sztangą
Do tego ćwiczenia możesz wykorzystać specjalną ławkę ➡ oprzyj wygodnie plecy, nogi zgięte w kolanach ustaw na przeznaczonej do tego części z matą antypoślizgową. Następnie przełóż sztangę na biodra i zaczynamy! Unieś je w górę, napinając mięśnie pośladkowe i wróć do pozycji wyjściowej.
Możesz też skorzystać z maszyny ➡ BB Booty Builder! Wybierasz obciążenie, zapinasz pas bezpieczeństwa, nogi ustawiasz na platformie i wykonujesz ćwiczenie 🔥
2⃣ Przywodzenie i odwodzenie nóg
To proste, ale efektywne ćwiczenie, które angażuje mięśnie pośladkowe, a dodatkowo także przywodziciele. Najlepsze efekty osiągniesz korzystając z maszyn ➡ pamiętaj jednak o odpowiednim obciążeniu i prostych plecach! Nie spiesz się i skup się na wykonywanych ruchach.
Podobne ćwiczenie możesz wykonywać również na macie z użyciem gum do ćwiczeń. Wariantów jest wiele – możesz wykonywać odwodzenie nóg w klęku podpartym, półprzysiadzie bądź leżąc.
3⃣ Martwy ciąg
W tym przypadku technika jest bardzo ważna, dlatego jeśli nie jesteś przekonana/y czy prawidłowo wykonujesz to ćwiczenie, pamiętaj, że na sali jest trener, który pokaże Ci, jak to zrobić.
➡ Zacznij od tego, by ustawić stopy na szerokości bioder i delikatnie zgiąć kolana. Następnie podnieś sztangę, upewnij się, że Twoje plecy są proste! Do dzieła 💪 Powoli pochyl się w dół, trzymając sztangę blisko ciała. Również powoli wróć do pozycji wyjściowej, spinając pośladki.
0 Comments

Leave a Comment

Your email address will not be published.