Fitness

WPROWADZAMY NOWY WYMIAR FITNESSU

Zapraszamy na zajęcia, które pozytywnie wpłyną na Twoje zdrowie i samopoczucie. Dzięki nim i panującej u nas atmosferze odstresujesz się, nabierzesz dystansu i sił na zmagania z wyzwaniami kolejnego dnia.

Opis zajęć:

ZUMBA

ZUMBA – to połączenie tańca i aerobiku, łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę latynoamerykańską z wyjątkowymi krokami, tworząc atmosferę świetnej zabawy. Pozwala ćwiczącym osiągnąć dobre samopoczucie i w widoczny sposób kształtować sylwetkę. Jest to program ćwiczeń odpowiednich dla wszystkich.

PILATES

PILATES – spokojny i bezpieczny system ćwiczeń, który poprawia elastyczność i wysmukla sylwetkę oraz przywraca naturalną równowagę umysłu i ciała. Wzmocnisz głębokie mięśnie brzucha, grzbietu i miednicy, odpowiadające za prawidłowe utrzymanie sylwetki. Ćwiczenia odbywają się przy wolnej muzyce, mogą być doskonałym uzupełnieniem treningu siłowego oraz treningu cardio. Są odpowiednie dla osób w każdym wieku.

BRZUCH, UDA, POŚLADKI

BRZUCH, UDA, POŚLADKI – zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała. Ćwiczenia poprzedzone są rozgrzewką składającą się z prostej choreografii, która ma na celu poprawić wydolność organizmu i koordynację ruchową. Po rozgrzewce następuje część modelująca wybrane partie mięśniowe – brzuch, pośladki i uda. Zajęcia kończą się stretchingiem.  Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

BODY SHAPE

BODY SHAPE – to proste, ale niezwykle efektywne ćwiczenia ramion, brzucha, pleców, nóg, pośladków wzmacniamy siłę mięśniową oraz poprawiamy kształt naszej sylwetki. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką w postaci prostego układu tanecznego, następnie przechodzimy do ćwiczeń z wykorzystaniem różnych przyrządów (ciężarków, mat, stepów), a na zakończenie ćwiczeń pozwalamy naszemu ciału zrelaksować się po dobrze wykonanej pracy. BS to ćwiczenia kierowane do osób o różnym poziomie zaawansowania.

TOTAL BODY CONDITIONING

TOTAL BODY CONDITIONING – forma aerobiku, która łączy ćwicznia aerobowe z ćwiczeniami wzmacniającymi w rytmie dynamicznej muzyki. Zalety ćwiczeń TBC, to przede wszystkim wzmocnienie całego układu mięśniowego, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji i wydolności tlenowej organizmu. Skóra staje się bardziej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i celulitem. TBC jest świetną formą sportu dla kobiet, które chcą wrócić do formy po porodzie. Cykliczne zajęcia TBC, powodują rozciągnięcie mięśni, w efekcie wysmuklenie całej sylwetki. źródło: http://mamzdrowie.pl/tbc-wzmocnij-cale-cialo/

AKTYWNY SENIOR

AKTYWNY SENIOR – zajęcia prozdrowotne stworzone z myślą o osobach w wieku 55+, gwarantujące sprawność fizyczną i świetne samopoczucie, na których każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie. Te specjalistyczne zajęcia to nie tylko świetna forma aktywności fizycznej ale również doskonała okazja do zawierania nowych znajomości.

GIMNASTYKA SŁOWIAŃSKA

Empty section. Edit page to add content here.